2011 01 28

Näej.. Det gick inte idag heller. Den där himla immunologin alltså.. Jag fattar inte! Hur kan läraren göra det så otroligt svårt? Gå in på detaljer som jag inte ens vet var jag kan läsa om dem. Inte i min bok, inte på nätet.. Det verkar ju som att läraren vill att vi ska utexaminera oss som immunologer innan februari är slut.
.
Därför känns det inte som jag åker hem imorgon. Får ju plugga jättemkt om jag ska ha nån chans att passa nästa gång om några veckor :/ Trist. Men men, tre veckor hemma är ju en hel del.
.
Här ska vi fixa en supergod middag med pakistansk huvudrätt och svensk äppelpaj till efterrätt. Fredagar är alltid vår speciella veckodag med extra god mat framför de bästa serierna :)
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0