2011 06 08

Jag ser på min sommarlovsnedräknare att det är ett ensiffrigt antal dagar kvar. Nästa vecka på lördag åker jag äntligen hem för sommarlov. Tänker vara smart och försöka förbereda så mycket som möjligt i förväg så att jag får sova mer än de 2-3 timmar som det annars blir mellan det att man packat klart och det är dags att ge sig av. Inte för att det gör så mycket ändå - man är ju pigg av sommarlovs-kicken, hehe.
.
Igår hade vi genetikexam. Den var klurig, men jag borde klara den. Får se imorgon kväll eller fredag morgon. Nu är det bara ett ämne kvar - internal diseases, med proven (practical och sen written) nästa vecka. Det är nog det roligaste ämnet att plugga på. Det är logiskt och direkt praktiskt användbart.
.
Bara att sätta igång då!
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0