2011 03 30

Nu är man mitt uppe i terminen. Proven har hopat sig så att de nästa vecka blir 3-4 till antalet. I helgen har Johan varit här. På fredagen åkte vi till mormor och morfar för att på lördagen låna bilen och köra till Krakow där vi stannade till söndagen. Det var trevligt, trots det usla vädret hela lördagen. Vi hann se stadens viktigaste attraktioner som torget, kyrkan intill detta, slottet och så var vi på en stråkkonsert.
.
Med min kamera tog jag bara en grå bild på väg till tågstationen i Wroclaw.
.
.
Imorgon åker jag hem för en långweekend. Jag ska nämligen göra högskoleprovet. Tyvärr lämnar jag fint vårväder bakom mig, med så mycket som, hör och häpna, 18° idag. Jättehärligt ute! Ska bli intressant att se om det verkligen blir 26° på söndag som prognosen säger.
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0