2011 11 05

Denna dag har spenderats i sant barnasinne, nämligen på Wroclaws aquapark med en kompis. Hade jag varit barn, eller haft någon mer entusiast med mig - typ Oskar - hade jag säkert åkt ruschkanorna i timmar, istället för att som nu spendera mesta tiden med att slappa eller ta några långsamma simtag i utomhuspoolen. Men det var avslappnande. Och ruschkanorna var väldigt roliga. Det finns fyra stycken, men jag åkte två av dem: en vanlig snabb, och en med stora badringar. På bilden nedan syns de två jag testaste. Sedan den bilden togs har en till ruschkana byggts.
.
Så nu sitter jag här i soffan igen, och är så slö att jag inte ens orkar hämta ett glas vatten, hehe. Men nu är det faktiskt dags att sätta fart. Det blir nog ett kapitel i dermatologi ikväll. Får väl ladda ner någon film eller serie som belöning när jag är klar.
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0