2012 01 18

Första inlägget för i år, så jag får väl säga gott nytt år!
.
Nu är äntligen min sjunde termin avklarad, och jag har därmed gjort 58% av utbildningen, haha. Ja, idag var alltså det muntliga slutliga dermatologiprovet som jag var väldigt nervös inför. Men igår när jag mot slutet av kvällen kollade igenom listan med de 63 ämnena (varav man slumpmässigt får dra tre stycken att presentera) kände jag mig ändå ganska säker på att jag kunde något om alla. Så jag är väldigt nöjd med betyget 4,5 jag tillslut fick.
.
På fredag åker jag hem. Flyg från Poznan. På lördag åker jag med mamma och pappa till Oskar i Örebro där vi stannar till söndag. Det känns så konstigt att säga att vi ska åka och sova över hos Oskar. Lille Oskar liksom ;) Det blir i alla fall en familjehelg kan man säga. Nästa onsdag däremot åker jag till Johan i Grenoble. Ser fram emot att höra franska, äta ost och baguette, se en fransk film på bio, kanske gå på en konsert och möjligtvis åka skidor. Det blir två roliga veckor!
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0