Uppdatering

Så, i söndags åkte vi alla tillsammans med en annan del av släkten till ett fint område vid hamnen. Port Grand hette det, eller nåt sånt. De tog inträdesavgift och hade typ flygplatssäkerhet vid ingången. Där fanns små marknadsstånd eller vad man ska kalla dem med kläder och smågrejer, där det hela tiden passerade två hästar dragandes på en upplyst vagn, fram och tillbaka. Några dyra butiker fanns också och uppträdanden. Vi såg ett uppträdande av en man utklädd till nån indian som dansade med eld. Längs med vattnet var det en gata med olika restauranger och matställen där vi åt pommes frites. Sen på vägen hem stannade vi till vid ett ställe där man sitter enkelt på en plattform uppställd på trottaren. Det var gott, men ledde till att jag hela dagen igår låg hemma magsjuk. Usch. Idag är det några som ska åka till en marknad, och jag tänkte först följa med, men när jag ställde mig upp nyss och kände efter så insåg jag att det nog är bäst att stanna hemma och vila. Så här såg det ut där vi åt i söndags. Man kanske inte ska bli förvånad över magsjukan, hehe.
 
 
 
 
 
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0